Nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy.
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo:
- przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
- wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
- dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf) - limit 1000 załączników;
- oznaczanie obiektów flagami;
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja);
- rejestr czynności przetwarzania.
Klienci
- Wspólna kartoteka klientów z pozostałymi programami linii nexo.
- Wieloaspektowość klientów z podziałem klientów na standardowych i potencjalnych (mogą nimi być wszystkie instytucje, pracownicy oraz wspólnicy).
- Podział klientów na osoby fizyczne i firmy z indywidualnymi atrybutami oraz możliwość przekształcania w obie strony.
- Mechanizm przestrzegający przed dublowaniem klientów (sprawdzający unikalność NIP) - dane odnalezionego klienta można od razu wpisać np. jako oddział lub centralę lub można je wykorzystać do pracy.
- Możliwość określenia struktury organizacyjnej klienta (centrala i oddziały).
- Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta z uwzględnieniem iż jedna osoba może być przedstawicielem wielu firm.
- Możliwość zdefiniowania wielu adresów – w tym adresów dostaw oraz korespondencyjnych.
- Przydzielanie opiekuna lub wielu opiekunów klienta oraz aktywowanie i dezaktywowanie zastępstw opiekunów.
- Ewidencja przedstawicieli/pracowników klienta.
- Ewidencjonowanie dat jubileuszowych (np. urodziny, imieniny, data powstania) klientów
- Ustalanie preferowanych terminów kontaktu z klientem, oraz preferowanego sposobu kontaktu.
- Ustalanie relacji z klientem, w tym istotności.
- Ustalanie na jaki adres mailowy mają być przesyłane oferty.
- Ewidencjonowanie zgód na przetwarzanie danych klienta.
- Ewidencja zainteresowań klientów.
- Indywidualne parametry wydruków - można zdefiniować specjalne wzorce wydruków dla każdego typu dokumentu.
- Możliwość zdefiniowania szablonów klientów.
- Indywidualne cenniki dla klientów.
- Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego .
Działania
- Planowanie działań takich jak: zadania, spotkania, telefony, faksy, listy, notatki, rozmowy internetowe, wiadomości mailowe.
- Definiowanie działań cyklicznych (np. spotkania) z możliwością określania wyjątków, kiedy pomimo definicji działanie nie wystąpi.
- Delegowanie wykonania działań na wielu pracowników z wymianą informacji między nimi za pomocą komentarzy.
- Wiązanie działania z klientem lub klientami z możliwością oznaczania klientów obsłużonych oraz wynikiem per każdy klient.
- Możliwość automatycznego rejestrowania czasu poświęconego na wykonanie działań.
- Opcjonalne definiowanie akcji, które automatyzują wykonywanie zaplanowanych działań.
- Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników).
- Rezerwowanie zasobów (np. samochodów służbowych, sal konferencyjnych) niezbędnych do wykonania planowanych działań.
- Określanie stopnia realizacji działań w procentach.
- Wiązanie działań z innymi obiektami systemu (w tym także z działaniami).
- Łatwe szybkie wprowadzanie danych na podstawie szablonów działań.
- Informator o działaniu prezentujący powiązania z innymi obiektami.
- Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do wykonania działania i wystawianie dokumentów z tym asortymentem na podstawie działania.
- Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w wiele nowych.
- Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania.
Zasoby
- Ewidencjonowanie firmowych ogólnodostępnych zasobów (np. pojazdy służbowe, sale konferencyjne, zestawy narzędziowe) z przypisaniem ich użytkowania do oddziału lub/i magazynu.
- Łatwe wprowadzanie danych o zasobach poprzez import danych z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych.
- Rezerwowanie zasobów powiązane/niepowiązane z zaplanowanymi działaniami.
- Możliwość czasowego wyłączenia z użytkowania (np. na czas remontu, naprawy).
- Rezerwacja zasobów w ramach przeprowadzanych zleceń serwisowych.
Kalendarz
- Umieszczanie w kalendarzu zaplanowanych działań oraz procesów ofertowych.
- Dostępne widoki: miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny, dzień.
- Mechanizm przypominania o zaplanowanych działaniach.
- Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia.
Ofertowanie
- Dokument oferty przedstawiany klientowi. Proces ofertowy jako dokumentacja etapów postępu negocjacji.
- Bogate możliwości opisywania oferty: wydzielone informacje wstępne, końcowe. Możliwość tworzenia szablonów do opisów ofert. Dostępne liczne autoteksty do wykorzystania w opisach. Dostępne również opisy wariantów, opisy pozycji oferty, możliwość załączania plików (biblioteka załączników).
- Realizacja ofert we wszystkie dostępne dokumenty handlowe sprzedaży (wymaga licencji Subiekta nexo) z możliwością ustawiania domyślnych typów dokumentów realizujących.
- Uwzględnianie w ofertach danych z cenników, promocji, możliwość wystawiania ofert w wielu walutach.
- Przypisywanie sugerowanych klientowi form płatności.
- Definiowanie zakresu czasowego obowiązywania oferty.
- Możliwość przedstawiania klientowi wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania z pełną historią.
- Opcjonalne zaangażowanie wielu osób w proces ofertowania z wymianą informacji za pomocą komentarzy.
- Śledzenie statusów procesów ofertowych z ewidencjonowaniem przyczyn ich niepowodzenia.
- Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych w dokumenty handlowe z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży.
- Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi.
- Możliwość zbiorczego generowania procesów ofertowych w tym dla zestawu klientów.
- Wydruk progów cenowych w OE.
- Informator o ofercie prezentujący wszystkie powiązania dokumentu.
- Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości.
- Zbiorcze drukowanie i wysyłanie dokumentów e-mailem.
- Możliwość zbiorczej realizacji ofert w dokumenty handlowe.
- Automatycznie dodawane działania do procesów ofertowych; możliwość automatycznej zmiany etapu procesu na kolejny, gdy działanie zostanie zakończone sukcesem.
Zlecenia serwisowe
- Specjalny moduł do zarządzania serwisem. Obsługa napraw i reklamacji.
- Możliwość budowania własnych scenariuszy obsługi zleceń serwisowych. Na każdym z etapów scenariusza możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie e-mail oraz SMS. Możliwość przypisania każdego z etapów do innego pracownika firmy.
- Możliwość wygenerowania zlecenia serwisowego na podstawie dokumentu sprzedaży.
- Możliwość przypisywania asortymentu niezbędnego do naprawy serwisowanego urządzenia i wystawianie dokumentów z tym asortymentem.
- Obsługa usług materiałowych. Funkcjonalność dla posiadaczy nexo w wersji PRO.
- Możliwość sprawdzania opłacalności danej naprawy i szacowanie zysku dla firmy.
- Możliwość zaangażowania wielu osób w proces serwisowania urządzenia z wymianą informacji za pomocą komentarzy.
- Wbudowane wydruki przyjęcia zlecenia serwisowego, potwierdzenie wydania naprawionego sprzętu.
- Widok powiązań zlecenia serwisowego z innymi dokumentami, działaniami, wiadomościami e-mail oraz wiadomościami SMS.
- Możliwość wydruku naklejek dla zleceń serwisowych.
- Możliwość automatycznego przechodzenia do kolejnych etapów zlecenia serwisowego.
- Możliwość ofertowania w zleceniach serwisowych; akceptacja oferty powoduje przepisanie asortymentu z oferty do zlecenia serwisowego.
- Możliwość rezerwacji zasobów jako zamienników na czas naprawy serwisowanego urządzenia.
- Możliwość dodawania zlecenia serwisowego bez urządzenia.
- Możliwość wiązania faktur VAT zakupu ze zleceniami serwisowymi. Podczas wiązania użytkownik może zdecydować, czy chce przepisać asortyment z faktury VAT zakupu do zlecenia serwisowego.
Klient poczty
- Odbieranie i wysyłanie wiadomości mailowych – obsługa protokołów SMTP, POP3, IMAP
- Dla kont pocztowych Gmail oraz G Suite możliwość autoryzacji za pomocą standardu OAuth 2.0.
- Obsługa hierarchicznych folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP).
- Możliwość oszczędzania miejsca w bazie danych dzięki przechowywaniu załączników na serwerze pocztowym.
- Możliwość ustawienia zakresu czasu dla synchronizowanych wiadomości.
- Możliwość decydowania, co ma się dziać z wiadomościami wychodzącymi poza zakres synchronizacji (np. automatyczna zamiana na same nagłówki wiadomości).
- Możliwość zaplanowania terminu, w którym ma być wysłana wiadomość pocztowa.
- Definiowanie wielu kont pocztowych z przypisywaniem uprawnień personelu do nich
- Automatyczne pobieranie ustawień kont podczas ich dodawania.
- Wysyłanie i odbieranie wiadomości na żądanie lub w określonym cyklu.
- Automatyczne wiązanie wysyłanych i odebranych wiadomości z odpowiednimi obiektami (np. z klientem na podstawie domeny przypisanej do klienta), opcjonalne dodawanie klientów na podstawie wiadomości.
- Tworzenie pojedynczych jak i zbiorczych wiadomości pocztowych.
- Korzystanie ze zdefiniowanych szablonów wiadomości wraz z elastycznym mechanizmem autotekstów dostosowujących treść wiadomości w zależności od kontekstu użycia.
- Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości.
- Obsługa załączników do wiadomości oraz sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika.
- Obsługa reguł wiadomości.
- Eksport i import wiadomości w formacie eml oraz możliwość tworzenia szablonów wiadomości na podstawie wiadomości.
- Listy nadawców zaufanych i niepożądanych.
- Bezpieczeństwo - m.in. opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości oraz skryptów zawartych w e-mailach.
- Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowej.
- Obsługa IMAP Idle.
- Zaawansowane wyszukiwanie wiadomości – możliwość szukania w temacie, treści, nazwie nadawcy, odbiorcy, klienta, załącznika.
- Możliwość wykorzystania serwisów chmurowych do wysyłania załączników pocztowych.
- Możliwość podpisywania certyfikatem elektronicznym wiadomości wychodzących.
- Weryfikacja podpisu cyfrowego podpisanych wiadomości.
- Zarządzanie uprawnieniami do kont pocztowych (usuwanie, przenoszenie, eksport wiadomości, zarządzanie folderami).
- Możliwość szyfrowania i deszyfrowania wiadomości pocztowych. Obsługiwany standard S/MIME.
Raportowanie
- Wiele raportów zgrupowanych według obszarów ich działania.
- Możliwość przetwarzania wyników raportów (np. tworzenie zestawów klientów).
Użytkownicy
- Definiowanie użytkowników systemu wraz z ustalaniem ich uprawnień do pracy operacyjnej.
- Definiowanie domyślnych zastępstw dla użytkowników.
- Określanie preferowanych godzin pracy.
Asortyment
- Możliwość przypisania szablonów działań do asortymentu, pozwalających na automatyczne. tworzenie działań gdy towar zostanie ujęty w wystawianym dokumencie wybranego typu.
- Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży niezależnych od grup asortymentu, które zdefiniowane są w hierarchicznym słowniku.
- Jednostki miary - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwoli zdefiniować takie jednostki jak 1/3.
- Jednostki miar posiadają indywidualną precyzję, którą można zmienić, wprowadzając miarę na dany towar; z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
- Opcjonalne definiowanie stanu minimalnego, maksymalnego i optymalnego dla asortymentu per wskazany magazyn.
- Obsługa zamienników.
Podane informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.
Poniższe tabele przedstawiają porównanie funkcjonalności różnych wersji programu Gestor - Gestor GT, Gestor nexo oraz Gestor nexo PRO.
W zestawieniach zastosowano następujące oznaczenia:
- "-" - funkcja nie jest realizowana przez program;
- "+" - funkcja jest realizowana przez program;
- "+/-" - funkcja jest realizowana, ale tylko częściowo;
- "*" - funkcja jest realizowana w dodatkach dla InsERT GT (np. PLUS dla InsERT GT, Sfera dla Gestora GT).
Funkcja |
GT |
nexo |
nexo PRO |
---|---|---|---|
Klienci | |||
Podział na firmy, osoby, przedstawicieli, itd. |
+/- |
+ |
+ |
Przekształcanie typów kontrahentów (np. osobę w przedstawiciela handlowego) |
- |
+ |
+ |
Definiowanie struktury organizacyjnej klientów (centrala + oddziały) |
- |
+ |
+ |
Seryjny tryb dopisywania klientów |
- |
+ |
+ |
Wielu opiekunów klienta klienta oraz obsługa zastępstw nieobecnych opiekunów |
- |
+ |
+ |
Zastępstwa opiekunów z aktywowaniem i dezaktywowaniem |
- |
+ |
+ |
Zdefiniowane szablony klientów |
- |
+ |
+ |
Przypisywanie wzorców wydruku dokumentów per klient |
- |
+ |
+ |
Ewidencjonowanie wielu adresów i danych kontaktowych | +/- |
+ |
+ |
Ewidencjonowanie zainteresowań klienta | +/- |
+ |
+ |
Ewidencjonowanie dat jubileuszowych | +/- |
+ |
+ |
Zaawansowane pola własne klientów | * |
- |
+ |
Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portalu Podatkowego | +/- |
+ |
+ |
Łatwy podgląd ostatnio wykonanych czynności z klientem | + |
+ |
+ |
Importowanie i eksportowanie danych klientów (w nexo tylko EPP) | + |
+/- |
+/- |
Wywoływanie okna rozmowy Skype lub GG | + |
- |
- |
Działania |
|||
Numeracja działań | - |
+ |
+ |
Ewidencjonowanie, którzy klienci i z jakim skutkiem zostali obsłużeni |
- |
+ |
+ |
Rezerwacja zasobów niezbędnych do wykonania działania |
- |
+ |
+ |
Rejestrowany czas wykonania działań | - | + |
+ |
Komentowanie do wykonywania działań |
- |
+ |
+ |
Akcje automatyczne definiowane w działaniach, rejestr wykonania akcji |
- |
+ |
+ |
Tryb seryjny dodawania działań |
- |
+ |
+ |
Szablony działań dedykowane do automatycznego tworzenia wraz z dokumentami |
- |
+ |
+ |
Ostrzeganie o absencji (wpisanych w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania |
- |
+ |
+ |
Domyślne typy działań (w GT nie było typu wiadomość) |
+/- |
+ |
+ |
Wielu pracowników zaangażowanych w działanie oraz ustalanie ich uprawnień do tego działania |
+/- |
+ |
+ |
Oznaczanie stopnia wykonania działań |
+/- |
+ | + |
Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w wiele nowych |
+/- |
+ |
+ |
Wystawianie dokumentów na podstawie działań |
+/- |
+ |
+ |
Zaawansowane pola własne działań |
* |
- | + |
Kalendarz | |||
Usuwanie zdarzeń z dnia oraz usuwanie widoczności zdarzeń z dnia |
- |
+ |
+ |
Zbiorcze operacje na wydarzeniach |
- |
+ |
+ |
Zasoby | |||
Ewidencjonowanie zasobów, w tym importowanie danych o zasobach z ewidencji księgowych |
- |
+ |
+ |
Rezerwowanie zasobów w ramach planowania działań oraz niepowiązanych z działaniami |
- |
+ |
+ |
Ofertowanie | |||
Dedykowany dokument Oferta | - |
+ |
+ |
Możliwość wystawiania ofert wielowariantowych | - |
- |
+ |
Definiowanie terminu obowiązywania ofert | - |
+ |
+ |
Definiowanie preferowanych form płatności | - |
+ |
+ |
Fabryczne wzorce wydruku ze zdjęciami towarów | - |
+ |
+ |
Przypisywanie osób zaangażowanych w szansę sprzedaży/proces ofertowy z definiowaniem uprawnień | - |
+ |
+ |
Automatyczne działania do szans sprzedaży/procesów ofertowych |
- |
+ |
+ |
Historiowanie ofert w ramach jednej szansy sprzedaży/procesu ofertowego | - |
+ |
+ |
Komentowanie do szans sprzedaży/procesów ofertowych |
- |
+ |
+ |
Drukowanie progów cenowych dla asortymentu użytego w ofercie |
- |
+ |
+ |
Rozbudowane cenniki w ofertach | +/- |
+ |
+ |
Uwzględnianie polityki rabatowej, promocji w ofertach |
+/- |
+ |
+ |
Wysyłanie wydruków ofert na dedykowany adres klienta |
+/- |
+ |
+ |
Realizowanie ofert w dokumenty handlowe (wymagana licencja na Subiekta) | +/- | + |
+ |
Rozbudowane opisy ofert. Możliwość tworzenia szablonów opisów ofert. Dostępne liczne autoteksty do wykorzystania w opisach |
+/- |
+ |
+ |
Scenariusze postępowania w szansach sprzedaży/procesach ofertowych |
+/- |
+ |
+ |
Planowanie typów dokumentów handlowych, w jakie ma być realizowana oferta |
+/- |
+ |
+ |
Podgląd informacji finansowych (koszt, zysk, marża) |
+/- |
+ |
+ |
Zbiorcza realizacja ofert w dokumenty handlowe |
- |
+ |
+ |
Stosowanie precyzji ceny asortymentu do 6 miejsc po przecinku |
- |
- |
+ |
Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila, zamiast wysyłania jej jako załącznik wiadomości |
- |
+ |
+ |
Automatycznie dodawane działania do procesów ofertowych. Możliwość automatycznej zmiany etapu procesu na kolejny, gdy działanie zostanie zakończone sukcesem |
- |
+ |
+ |
Zlecenia serwisowe | |||
Numeracja zleceń serwisowych | - | + | + |
Scenariusze obsługi klienta | - | + | + |
Automatyczne działania, powiadomienia w formie e-mail oraz SMS | - | + | + |
Generowanie zleceń serwisowych na podstawie dokumentów sprzedaży | - | + | + |
Komentowanie do zleceń serwisowych | - | + | + |
Fabryczne wzorce wydruku przyjęcia i wydania urządzenia serwisowanego | - | + | + |
Obsługa usług materiałowych | - | - | + |
Szacowanie opłacalności naprawy i zysku dla firmy | - | + | + |
Widok powiązanych dokumentów, działań, wiadomości e-mail oraz SMS | - | + | + |
Wystawianie dokumentów na podstawie zleceń serwisowych | - | + | + |
Zaawansowane pola własne zleceń serwisowych i serwisowanych urządzeń |
- | - | + |
Możliwość wydruku naklejek dla zleceń serwisowych |
- |
+ |
+ |
Możliwość automatycznego przechodzenia do kolejnych etapów zlecenia serwisowego |
- |
+ |
+ |
Możliwość ofertowania w zleceniach serwisowych. Akceptacja oferty powoduje przepisanie asortymentu z oferty do zlecenia serwisowego |
- | + | + |
Wiązanie faktur VAT zakupu ze zleceniem serwisowym wraz z możliwością przepisania asortymentu z faktury VAT do zlecenia serwisowego | - | + | + |
Umowy z klientami | |||
Numeracja umów | - | - | + |
Elektroniczna ewidencja umów w jednym miejscu | - | - | + |
Łatwe tworzenie powtarzalnych umów w oparciu o szablony umów jak również szablony treści umów z dostępnymi licznymi autotekstami | - | - | + |
Umowy mogą być wystawiane na czas nieokreślony i określony. Gdy umowa jest na czas określony można zdecydować, co się stanie, gdy już ten okres minie (automatyczne przedłużenie, zakończenie, zmiana na czas nieokreślony) | - | - | + |
Aneksowanie i przedłużanie | - | - | + |
Możliwość zaangażowania wielu osób w ramach umowy z wymianą informacji za pomocą komentarzy | - | - | + |
Możliwość przypisywania asortymentu jako elementów umowy | - | - | + |
Wbudowane wydruki treści umowy oraz obiektu umowy | - | - | + |
Możliwość tworzenia wielu różnego typu dokumentów handlowych na podstawie umowy | - | - | + |
W ramach umowy możliwość zaplanowania automatycznych, cyklicznie wystawianych dokumentów. Np. raz w miesiącu faktura, która od razu może być wysłana e-mailem i w ślad za e-mailem może być wysłane powiadomienie SMS | - | - | + |
W ramach umowy możliwość zaplanowania wielu akcji automatycznych (wysłanie e-mail, wysłanie SMS-a, wystawianie dokumentów, dopisanie działania) | - | - | + |
Umowy można zawieszać do wybranego terminu, a gdy ten termin nadejdzie, użytkownik zostanie poinformowany o tym powiadomieniem i w prosty sposób może zdecydować o odwieszeniu umowy | - | - | + |
Widok powiązań umowy z innymi dokumentami, działaniami, wiadomościami e-mail oraz wiadomościami SMS | - | - | + |
Kreator umożliwiający łatwe, zbiorcze dodawanie wielu umów |
- |
- |
+ |
Klient poczty | |||
Obsługa protokołu IMAP wraz z funkcją IMAP IDLE |
- |
+ | + |
Możliwość oszczędzania miejsca w bazie danych dzięki przechowywaniu załączników na serwerze pocztowym |
- |
+ |
+ |
Możliwość ustawienia zakresu czasu dla synchronizowanych wiadomości |
- |
+ |
+ |
Obsługa hierarchicznych folderów |
- |
+ |
+ |
Automatyczne pobieranie ustawień kont podczas ich dodawania |
- |
+ | + |
Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości |
- |
+ |
+ |
Opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości oraz skryptów zawartych w e-mailach |
- |
+ |
+ |
Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowych |
- |
+ |
+ |
Obsługa załączników oraz weryfikacja na podstawie treści, czy mail powinien mieć załącznik |
+/- |
+ |
+ |
Możliwość podpisywania certyfikatem elektronicznym wiadomości wychodzących |
- |
+ |
+ |
Zarządzanie uprawnieniami do kont pocztowych (usuwanie, przenoszenie, eksport wiadomości, zarządzanie folderami) |
- |
+ |
+ |
Możliwość wykorzystania serwisów chmurowych do wysyłania załączników pocztowych |
- |
+ |
+ |
Wyszukiwanie w treści wiadomości |
- |
+ |
+ |
Możliwość zaplanowania terminu wysłania wiadomości | - | + | + |
Dla kont pocztowych Gmail oraz G Suite możliwość autoryzacji za pomocą standardu OAuth 2.0. | - | + | + |
Raporty |
|||
Przetwarzanie wyników raportów w obiekty systemowe |
- |
+ |
+ |
Uprawnienia do poszczególnych raportów | - |
+ |
+ |
Raporty własne użytkowników | + |
- |
+ |
Ogólne | |||
Biblioteka dokumentów | * |
+/- |
+ |
Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS |
+ |
+ |
+ |
Flagi własne |
* |
+/- |
+ |
Pola własne | * |
- |
+ |
Własne wzorce wydruków | +/- |
- |
+ |
Sfera | * |
- |
+ |
Uprawnienia użytkowników organizowane w role | - |
- |
+ |
Wiele widoków w modułach, definiowanie własnych widoków |
- |
+/- |
+ |
Łatwe wyszukiwanie poleceń i danych zapisanych w programie | - |
+ |
+ |
Szybkie dodawanie dowolnych dokumentów za pomocą dwuliterowych symboli (mnemoników) | - |
+ |
+ |
Praca kilku programów w jednym oknie aplikacji (multiprogram) | - |
+ |
+ |
Schowek |
+ |
- |
- |
Brudnopis | + | - |
- |
Centralki telefoniczne, obsługa komunikatorów |
+ |
- |
- |
Dostosowanie interfejsu do indywidualnych wymagań użytkownika (profile interfejsu) |
- |
+ |
+ |
Pełny ślad rewizyjny - szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na ofertach i zleceniach serwisowych |
- |
- |
+ |
Klasyfikatory asortymentu umożliwiające organizowanie drzewiastej struktury asortymentu oraz filtrowanie go w kartotece i na listach, a także filtrowanie wyników raportów oraz list dokumentów |
- |
- |
+ |